Kilis Haberlerim

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Siyaset
  4. »
  5. Samsunspor’dan Hayal Kırıklığı

Samsunspor’dan Hayal Kırıklığı

SoleKinG SoleKinG -
40 0

Samsunspor Teknik Yöneticisi Thomas Reis, Alanyaspor yenilginin akabinde yaptığı açıklamada, “Bugün kaybettik bu sebepten ötürü hayal kırıklığı yaşıyorum. Yarından itibaren muhakkak başımızı tekrar kaldırmamız gerekiyor” dedi.

Trendyol Üstün Lig’in 32. haftasında Samsunspor deplasmanda Alanyaspor’a 1-0 mağlup oldu. Gayretin akabinde düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Samsunspor Teknik Yöneticisi Thomas Reis, “Bugün çok fazla memnun değilim, bilakis üzgünüm. Zira istemediğimiz bir performans sergiledik. Peş peşe kaybettiğimiz dördüncü maçımız oldu. Daha düzgün bir performans göstermek istemiştik. Lakin bunu bilhassa birinci yarıda gösteremedik. Birinci yarıda rakibimiz bizden daha yeterliydi. ve birinci yarı bittikten sonra soyunma odasında oyuncularla konuştuk. Daha fazla savaşmamız gerektiğini daha fazla özgüvenle oynamamız gerektiğini konuştuk. Bu formda ikinci yarıya çıktık. Yanlış hatırlamıyorsam 42. dakikada kazanmış olduğumuz bir penaltı oldu lakin onu değerlendiremedik. Daha sonra yakalamış olduğumuz durumlarda vardı. Oyunu değiştirmek manasında ne yazık ki direkten dönen topumuz oldu. O bahtları değerlendiremedik. Bugün kaybettik bu sebepten ötürü hayal kırıklığı yaşıyorum diyebilirim. Ancak yarından itibaren katiyen başımızı tekrardan kaldırmamız gerekiyor. Elbette almış olduğumuz yenilgiler açısından durumumuz zor” dedi.

“Ligin geri kalanında, birinci yarıdan da yeterli performans göstererek tamamlamak istiyoruz”

Samsunspor’un puan kayıpları ile ilgili de konuşan Reis, “Sebep olarak bir şeyler söylemek kolaydır. çok değerli oyuncularımızdan mahrum bir biçimde bu devri geçirmeye çalışıyoruz. 6 numara konumda olan oyuncularımızdan mahrum olduğumuz için oynatmak zorunda kaldık. Bu bir neden diyebilirim. Oyuncularım tahminen de baskı hissediyor da olabilirler. Fakat bir neden varsa o da çok kıymetli oyuncularımızdan mahrum olmamız diyebilirim. 5 maçımız kaldı. En yeterli biçimde daha yeterli performans gösteririz. Ligin geri kalanında, birinci yarından da düzgün performans göstererek tamamlamak istiyoruz” tabirlerini kullandı. – ANTALYA

Kaynak: Son Dakika

İlgili Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir