SÜPER Lig’in tescil edilmemesi için TFF’ye başvuran Zecorner Kayserispor, ligin tescil edilmesi sonrası yeni bir açıklama yayınladı.
Süper Lig’i 30 puanla tamamlayarak 1’inci Lig’e düşen Kayserispor, liglerin tescil edilmemesi için TFF’ye müracaat yaptı. Fakat, TFF liglerin tesciline karar vererek Kayserispor’un küme düştüğünü tescilledi. Bu kararın akabinde İç Anadolu takımı resmi sanal medya hesabından yeni bir açıklama yayınladı. Açıklamada, “Kulübümüz, adil ve eşit rekabet anlayışının tesis edilmediği bir ortamda alanda oynanan oyunun sportif gerçeklik taşımadığının altını bir kere daha çizmektedir. Kamuoyunun da yakından takip ettiği süreçte üzülerek tabir etmek isteriz ki kulübümüzün lisana getirdiği ve ülkemizin dört bir yanından takviye gören ‘adil ve eşit rekabet ortamının sağlanması’ tarafındaki davetler, Türkiye Futbol Federasyonu tarafından dikkate alınmamış tersine, tüm teamülleri hiçe sayan bir yaklaşımla ligler çabuk halde tescil edilmiştir. Halbuki futbolun düzenleyici ve denetleyici kurumu olan Türkiye Futbol Federasyonunun, adil ve eşit rekabet talebine vereceği karşılık bu olmamalıdır. Bu nedenle kulübümüz, ülkemizde yaşanan gelişmeler hakkında FIFA ve UEFA nezdinde bilgilendirme yapmayı mecburî görmüştür. Adil ve eşit rekabet ortamı futbolun vazgeçilmez ögesidir. Futbolu milyonlar için manalı ve pahalı kılan yegane öge, her kadronun kazanma ihtimalinin sadece alanda ortaya konan çabaya dayanmasıdır. Bu prensibin ortadan kalktığı yerde futbolun ruhundan ve gerçek bir sportif rekabetten kelam etmek mümkün değildir” tabirleri yer aldı.
Kaynak: Son Dakika

