Erzurum Valisi Aydın Baruş, Kurban Bayramı hasebiyle Şenkaya ilçesindeki karakollarda misyon başındaki jandarmalarla bir ortaya geldi.
Vali Baruş, Kurban Bayramı münasebetiyle Şenkaya Karıncadüzü ve Akşar Jandarma Karakol Komutanlıklarını ziyaret ederek vazife başındaki jandarma işçisinin bayramını kutladı.
Ziyarette, Şenkaya Kaymakamlığına vekalet eden Narman Kaymakamı Erkan Adıbelli ile Vilayet Jandarma Kumandanı Kıdemli Albay Hakan Uğurlu da hazır bulundu.
Mehmetçiklerle sohbet ederek vazifelerinde kolaylıklar dileyen Baruş, Erzurum’un en uç noktalarında, en şiddetli koşullarda vatandaşların huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden vazife yapan jandarma çalışanına teşekkür etti.
Vali Baruş, şu sözleri kullandı:
“Vatanımızın huzuru, milletimizin güvenliği için büyük bir fedakarlık ve özveriyle vazife yaptığınızı görmekten büyük bir gurur duyuyoruz. Bayram günlerinde dahi memleketinizden, ailelerinizden ve sevdiklerinizden başka kalarak bu kutsal misyonu yerine getirmeniz her türlü takdirin üzerindedir. Gösterdiğiniz fedakarlık, azim ve uğraş münasebetiyle her birinize şükranlarımı sunuyorum. Hepinizden Allah razı olsun. Allah emeklerinizi zayi etmesin.”
Kaynak: Son Dakika

